Workshop/reünie - Reisverslag uit Peking, China van Els Haas - Boogmans - WaarBenJij.nu Workshop/reünie - Reisverslag uit Peking, China van Els Haas - Boogmans - WaarBenJij.nu

Workshop/reünie

Blijf op de hoogte en volg Els

14 Mei 2012 | China, Peking

6 vriendinnen! Wij kennen elkaar al meer dan 30 jaar.

6 vriendinnen! Allemaal op dezelfde school gewerkt.

6 vriendinnen! Met veel liefde voor kinderen.

6 vriendinnen! Allemaal de veranderingen in het onderwijs meegemaakt.

Zet die 6 vriendinnen een dagje bij elkaar en het wordt één kakofonie en ouderwets lachen om niets.
Mijn hemel! wat heeft iedereen weer veel meegemaakt: grappige en minder leuke dingen, spannende en onwaarschijnlijke verhalen en heel veel herinneringen. Geen roddels!
Wij reden voor de jaarlijkse reünie naar Klarenbeek, waar Marianne woont.
Oeps! Klarenbeek????
Ligt onder de rook van Apeldoorn.
Je moet er de nodige kilometers voor rijden, maar dan heb je ook wat. Een schitterende verbouwde boerderij in een prachtige omgeving. Not bad.
De reünie werd deze keer gecombineerd met een workshop porseleinschilderen.

WORKSHOP-OP-LOCATIE!

Klinkt goed, hè?
Ik nam al mijn bullen mee en de voormalige deel met magnifiek uitzicht werd atelier.
En dan beginnen we:
"Dat kan ik niet".
"Nog nooit gedaan".
"Hoe moet ik dat in hemelsnaam doen?"

Maar als de eerste penseelstreken zijn gezet, valt er zowaar even een stilte en wordt er serieus gewerkt met af en toe een zucht en 'n kreun, maar, heel bijzonder!,deze dames kunnen kletsen en schilderen tegelijk.
En..........het resultaat is boven verwachting. Echt, meisjes jullie mogen terecht trots zijn op je werkstuk.
Ik hoop dat de zomerse schaaltjes een mooi plekje krijgen of liever nog, dat ze volop gebruikt worden.


WORKSHOP-OP-LOCATIE!

Ongelooflijk leuk en geslaagd, mede door de super gastvrouw Marianne. Bedankt Marianne! Het was een feestje!
Heel dierbaar om zulke vriendinnen te mogen hebben.
Het weekend kreeg nog een extraatje:
Teresinha belde vanuit Mildura/Australië op om mij een gezellige moederdag te wensen.
Zó lief, zó dierbaar!
Thanks, lieverd.


Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: China, Peking

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

28 Juli 2012

Nog eenmaal Leiden.

09 Juli 2012

Kalmthout, elk seizoen boeiend.

24 Juni 2012

Fier op Leiden

28 Mei 2012

Communie en vriendinnen.

14 Mei 2012

Workshop/reünie
Els

Geboren in Leiden. Begonnen met reisverslagen toen wij in 2008 naar Beijing gingen. Daarna enthousiast doorgegaan toen we naar Belgë verhuisden.

Actief sinds 29 Mei 2008
Verslag gelezen: 400
Totaal aantal bezoekers 318668

Voorgaande reizen:

01 Januari 1970 - 19 Februari 2021

Toverhazelaars

14 Juli 2016 - 14 Juli 2016

manege

01 Augustus 2013 - 01 Augustus 2013

België.

03 Augustus 2012 - 03 Augustus 2012

België

30 Mei 2008 - 30 Juli 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: