SOLDEN! - Reisverslag uit Kalmthout, België van Els Haas - Boogmans - WaarBenJij.nu SOLDEN! - Reisverslag uit Kalmthout, België van Els Haas - Boogmans - WaarBenJij.nu

SOLDEN!

Blijf op de hoogte en volg Els

03 Januari 2014 | België, Kalmthout

Kennen jullie het nog: uitverkoop?
T'is lang geleden dat er in Nederland een officieël startschot klonk, maar hier in België houden ze zich strikt aan deze traditie.
Het is SOLDEN!
Op 3 januari start de Winter Solden en geen dag eerder, want je riskeert als ondernemer anders een behoorlijke boete.
Onnozel pak ik uitgerekend vandaag de trein naar Antwerpen om een dagje te winkelen en verbaas mij over de enorme drukte op het station.
Amai! Een horde mensen verplaatst zich naar de MEIR en dan word ik wakker!........... Alle winkels bieden hun wintercollectie tegen 30%, 40% of 50% aan en dat trekt als een magneet, als vliegen op een pot honing. SOLDEN!
Overvolle winkelstraten, ellenlange rijen shoppers die ongeduldig hun beurt afwachten, bergen kleding...........SOLDEN!
Bij mijn favoriete modezaak Massimo Dutti staan 48 mensen, jengelende kinderen en zuur kijkende echtgenoten niet meegerekend, in de rij voor de kassa. Het is een hele toer om de koopjes zonder kleerscheuren te bemachtigen.
Bij H & M en Zara mag je blij zijn als je überhaupt naar binnen kan.
Beter is het bij GANT, Scapa, McGregor, RiverWoods, maar nog altijd nummertjes trekken voor de paskamers. SOLDEN!
Na 3 uur winkelen duizelt het mij en ik neem de trein terug met mijn nieuwe aanwinst, een jas.........volle prijs, ha, ha!

• 03 Januari 2014 - 21:46

Anneke:

Dan moet het wel een "super jas" zijn voor het volle pond !!

Maak een foto en show ons

• 03 Januari 2014 - 21:48

Gitta:

Hi Els,
    Vreselijk die hordes vrouwen die aan dezelfde kledingstukken staan te trekken als die jij net in je hand hebt. Dat was vroeger ook zo bij de dolle dwaze dagen van de Bij. Je hebt het nog lang uitgehouden ;p En helemaal knap om thuis te komen met een niet afgeprijsde jas. Veel plezier ervan ;)
    -x- Gitta

• 04 Januari 2014 - 02:45

Sandra Hartman:

Toch niet voor niets geweest! Zet deze datum maar in je agenda, zodat je het volgend jaar niet meer vergeet, 3 januari begint de uitverkoop!
    En waar is de foto van je jas ?
    Lieve groetjes ui Beijing.

• 04 Januari 2014 - 15:07

Marianne Floor:

Bij jullie is er nog ouderwets uitverkoop! Hier moet de winter nog beginnen, maar jn de winkels hangt het voorjaarsspul al.
    Veel plezier van je jas!