Nieuw buren. - Reisverslag uit Kalmthout, België van Els Haas - Boogmans - WaarBenJij.nu Nieuw buren. - Reisverslag uit Kalmthout, België van Els Haas - Boogmans - WaarBenJij.nu

Nieuw buren.

Blijf op de hoogte en volg Els

21 Maart 2014 | België, Kalmthout

De weerman op t.v. vertelde dat de lente dit jaar meteorologisch gezien op 20 maart begint en patsboem meteen een record: 21 graden!
Die is binnen!
Kijk ik gisteren door het keukenraam naar ons geverticuteerde gazon, de prachtige bloesem, de uitlopende rozen, zie ik in het weiland 5 alpaca's staan. De vorige bewoner, eigenaar van het weiland, had eerder al zijn 4 schapen teruggebracht en nu hebben zij gezelschap gekregen van deze berglama's.
Het zijn kameelachtige dieren, van oorsprong uit Zuid Amerika, waar ze vooral voor de zeer hoge kwaliteit wol worden gehouden.
Ik ben ze meteen gaan begroeten, maar ze leken nog wat onwennig en afwachtend, maar we worden zeker goede buren en misschien straks een alpaca - wollen - trui breien?
Goede vriend Jos, die samen met ons nog gaat skiën, ging gisteren helemaal uit z'n bol en stuurde onderstaande foto. ..............mit grüsse von der Anton aus Nieuw Vennep!

Warme lentegroeten,

Els.

• 21 Maart 2014 - 12:47

Eve:

Gezellig Els die diertjes erbij! Blaft Ciske niet? Pebbles zal wel nieuwsgierig zijn als ze ze ziet, groetjes Eve

• 21 Maart 2014 - 14:34

Adri Lensen:

Wow wat bijzonder!!

• 21 Maart 2014 - 14:54

Anneke:

Wat een schatjes, dat geeft leven in de brouwerij !

• 21 Maart 2014 - 15:06

Marianne Floor:

Wat gezellig al die beestjes!

• 21 Maart 2014 - 15:18

Yvonne De Haas:

Els, wat een leuk gezicht. Alsof je in het
    Buitenland bent. Heel gezellig voor je zo'n uitzicht. Geniet ervan.

• 21 Maart 2014 - 18:15

Sandra Hartman:

Wat een leuk uitzicht heb je zo weer, gezellig hoor al die beestjes!