VERKOOP EXPOSITIE 'SOMETHING ELS' - Reisverslag uit Kalmthout, België van Els Haas - Boogmans - WaarBenJij.nu VERKOOP EXPOSITIE 'SOMETHING ELS' - Reisverslag uit Kalmthout, België van Els Haas - Boogmans - WaarBenJij.nu

VERKOOP EXPOSITIE 'SOMETHING ELS'

Blijf op de hoogte en volg Els

22 Maart 2015 | België, Kalmthout

WE DID IT!!!

Dat was de eerste reactie van Henny toen de laatste bezoekers vertrokken waren.

WE DID IT! En hoe!

Wat een grandioze dag.
Werkelijk boven alle verwachtingen en meer dan geslaagd.
Veel lovende woorden en complimenten, een heel relaxte sfeer, veel gebabbel......" wat mooi, ik kan niet kiezen, ik zou alles willen kopen, wordt er zo hebberig van......!"
Bekenden van lang geleden, jong en oud, van dichtbij en van ver weg, nieuwsgierigen en geïnteresseerden, heel veel kopers en voor de komende maanden werk in opdracht.

Mijn beschilderde haan hangt volgende week ergens in een Frans dorpje, de asperges smaken straks nog lekkerder op de aspergeschaal, de homard serveren op een kreeftenschaal, painted by Els de Haas, is gewoon chique en pralines, petit fours en macarons presenteren op een étagère beschilderd vol veertjes is net zo leuk als op een groot "Joyeux Noël" bord.
De artisjok- en cirtoentableaux hangen nu in Bussum, Klarenbeek, Oegstgeest en in Marbella en de roodborstjes en meesjes vlogen in no time weg!

De ambiance in Scheveningen was TOP, huiselijk en sfeervol ......degenen die niet konden komen, hebben iets moois gemist.
Een beetje TEFAF!
Dank lieve gastvrouw en gastheer............WE DID IT!!!

  • 23 Maart 2015 - 09:23

    Jacqueline DVB:

    Hallo Els, wat fijn om te horen dat de expositie zo geslaagd is geweest. Ik kan me helemaal voorstellen dat iedereen stond te kwijlen van hebberigheid bij de aanblik van de kunstwerken. Ik had een vliegweekend naar Oxford (met als toetje op 500 meter boven London City!). Groetjes,
    Jac

  • 23 Maart 2015 - 09:30

    Gitt:

    Hi Els
    Wat super leuk dat je werk zo goed verkocht is. Leuk te weten dat jouw werk nu Europa door gaat

  • 23 Maart 2015 - 09:48

    Anja:

    Ja zeer geslaagd Els en wat een prachtige plek om te exposeren!

  • 23 Maart 2015 - 09:55

    Anneke:

    Wat ontzettend leuk dat de expositie geslaagd is.
    Had dit inmiddels al vanuit Klarenbeek gehoord!
    Het zal je ongetwijfeld weer meer inspiratie en energie geven.
    Ben trots op je!!!!

  • 23 Maart 2015 - 10:25

    Silla Tchen:

    Lieve Els,

    Wat fijn dat je expo zo'n succes is geweest.
    Kon er helaas niet bijzijn deze keer, wie weet volgende keer !
    Mijn dochter Jordana vond met name het bord voor haar zoon Jack erg leuk !
    Tot horens of schijfs,

    liefs Silla.

  • 23 Maart 2015 - 11:20

    Irma Quist:

    Hi Els,

    Wat leuk dat het zo'n fantastische en succesvolle dag is geweest. Ik vind de naam Something Els ook zo goed gevonden. Zo jammer dat ik de hele dag in Eindhoven moest zijn voor mijn studie. Maar ik hoop een volgende keer te kunnen komen.

    Liefs
    Irma

  • 23 Maart 2015 - 11:28

    HANS:

    We konden helaas niet komen ,ik heb een fikse blaasontsteking.
    Zaterdagavond nog naar de Spoedeisende Hulp geweest in Rijnland.
    Nieuwe kuur gekregen en morgen weer naar de Uroloog.

    Goed dat het zo goed gelukt is ,we twijfelde er niet aan ,want je maakt prachtige dingen.
    De hartelijke groeten uit Leiden.

  • 23 Maart 2015 - 11:58

    Ella:

    Leuk, Els, je eigen expositie en zo'n groot succes. Het wordt steeds professioneler! 加油!
    Groetjes, Ella

  • 23 Maart 2015 - 12:11

    Ingrid Lagendaal:

    Wat prachtig Els, ik wist niet dat je schildert.....
    Een vraag: is het zelfportret met kees [1970] ook van jou?
    Het hangt bij ons en is geschilderd door iemand met jouw naam!

    liefs, Ingrid

  • 23 Maart 2015 - 17:57

    Liesbeth Van Steen:

    Els Wat heerlijk dat je zo,n leuke dag gehad hebt en vooral ook succesvol !!
    Ik heb wel aan je gedacht toen ik zo aan het heen en weer rennen was in het ziekenhuis !.
    In ieder geval kan bij jou voorlopig de grijns niet van je gezicht !!
    Geniet ervan. Ik hoop er een volgende keer bij te kunnen zijn want ik wil natuurlijk ook
    nog een ECHTE ELS de HAAS .
    Liefs Liesbeth

  • 23 Maart 2015 - 19:23

    Marianne Floor:

    Els je kan met trots terugkijken op een prachtige expositiedag.
    Wij kijken uit naar jouw prachtige tableaus, die jij voor ons gaat schilderen. Ze krijgen een mooi plekje!

  • 23 Maart 2015 - 20:46

    Margreet:

    Fijn voor je, dat het zo'n feestje werd voor jou!
    Je maakt ook prachtige dingen; geen wonder dat veel mensen iets van je kochten of bestelden.
    Wat een compliment voor je, geniet ervan!


  • 24 Maart 2015 - 10:40

    Sandra Hartman:

    Jammer Els dat ik een week te vroeg naar China terug ging.
    Ik had graag jou mooie werken gezien en de sfeer daar willen proeven.
    Fijn dat het zo geslaagd geworden is!
    Voor herhaling vatbaar!
    Liefs Sandra

  • 24 Maart 2015 - 12:26

    Marianne:

    Lieve Els,
    Wat had je alles weer goed voor elkaar,je kunstwerken prachtig neergezet in een mooie ambiance!
    Hulde,ook aan de lieve gastvrouw Henny!
    Keep the good spirit!

    Liefs van je trotse tweelingzus!







  • 26 Maart 2015 - 12:06

    Yolanda:

    ha Els, hiervan krijg je natuurlijk een enorme kick van !! Leuk leuk leuk! Een volgende keer hoop ik al dat moois te mogen aanschouwen. groetjes, yolanda

  • 27 Maart 2015 - 09:08

    Gerard:

    Ja inderdaad, nu begrijp ik het.
    mooi, mooi, met name die citroenen erg mooi gedaan !

  • 27 Maart 2015 - 12:48

    Yvonne De Haas:

    Els, wat ontzettend leuk om te ervaren hoe jouw werk wordt gewaardeerd. Ik geniet met je mee. Jammer dat ik niet wist dat je exposeerde, dan had ik nogwat mensen in Den Haag kunnen tippen op je tentoonstelling. Ga zo door. Liefs Yvonne

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Els

Geboren in Leiden. Begonnen met reisverslagen toen wij in 2008 naar Beijing gingen. Daarna enthousiast doorgegaan toen we naar Belgë verhuisden.

Actief sinds 29 Mei 2008
Verslag gelezen: 564
Totaal aantal bezoekers 318675

Voorgaande reizen:

01 Januari 1970 - 19 Februari 2021

Toverhazelaars

14 Juli 2016 - 14 Juli 2016

manege

01 Augustus 2013 - 01 Augustus 2013

België.

03 Augustus 2012 - 03 Augustus 2012

België

30 Mei 2008 - 30 Juli 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: