Twee maal 65 !! - Reisverslag uit Kalmthout, België van Els Haas - Boogmans - WaarBenJij.nu Twee maal 65 !! - Reisverslag uit Kalmthout, België van Els Haas - Boogmans - WaarBenJij.nu

Twee maal 65 !!

Blijf op de hoogte en volg Els

09 Augustus 2015 | België, Kalmthout

Mijn tweelingzusje Marianne werd 65 jaar (!) en zij roept altijd:
Els, je eigen slingers ophangen, hè!
Nou, dat hebben we gedaan.
Broers, zusjes, partners kwamen naar Kalmthout om hier een vrolijk familiefeestje te vieren.
Stiekem had ik ook hun kinderen uitgenodigd om de doodeenvoudige reden dat de neven en nichtjes elkaar zelden zien en het leek ons leuker om elkaar op een gezellige, zonnige dag te ontmoeten, dan te wachten op een minder vrolijk moment, tenslotte is niet iedereen meer zo piep! En ze kwamen bijna allemaal; uit alle hoeken van het land.
De zon scheen uitbundig, vrolijke mensen in de leeftijd van 23 tot 83 jaar, prachtige cadeaus en schitterende boeketten.
Om de benen te strekken liep de hele club tussen koffie / taart en buffet naar "De Molen", een graanmolen die tot in de nok beklommen kan worden en een ambachtelijk bakkerij, die volledig werkt op een oude stoommachine.
Bij terugkeer werd er gezongen en geproost op nog meer gezonde jaren en na de nodige drank en spijzen en veel lachen, kletsen en nog meer kletsen, zwaaiden André en ik iedereen 's avonds uit en praatten we na over hoe dierbaar het is om dit met elkaar te mogen vieren.

65 Jaar! Marianne en ik, de jongsten van 6 kinderen, kunnen terugkijken op een fantastische jeugd in een fijn gezin met hele lieve ouders.
De voorbereidingen waren al een feestje; ik bedenk alles en zorg voor entourage en aankleding en André is in de keuken op z'n best, dus een goede combi.
Maar ik kan zelfs van de day after the party genieten, hoewel ik vanmorgen eerst even een paar keer met mijn ogen moest knipperen: OEPS! , alsof er een heel leger door mijn huis was geweest.
Ondanks alle lieve hulpjes, die stilzwijgend en ongemerkt meermalen de vaatwasser hadden laten draaien, ligt mijn toch niet al te kleine aanrecht vol servies, bestek en glazen.
In mijn uppie en muziekje op de achtergrond ruim ik alles op, zet bloemen in vazen, lees tussendoor bedank-emailtjes, ruim slingers en ballonnen op.........of zal ik de slingers laten hangen, zodat het elke dag een feestje is?

  • 09 Augustus 2015 - 23:10

    Irma Quist:

    Lieve Els,
    Alsnog van harte gefeliciteerd. Dat moet me een feestje geweest zijn. Je hebt vast weer een heleboel mooie herinneringen gemaakt.
    Nog vele gezonde en gelukkige jaren en nog veel feestjes toegewenst.
    Hartelijke groet
    Irma

  • 09 Augustus 2015 - 23:54

    Yvonne De Haas:

    Lieve Els, op zo'n belangrijke dag ben ik jou vergeten. Een schande. Ik kan je alleen nu nog achteraf feliciteren met deze mooie leeftijd. Gukkig heb je samen met je zus een fantastische verjaardag gevierd. Je bent een gezegend mens om met zoveel familie deze dag te kunnen vieren. Heb genoten van je beschrijving. Echt leuk. Dank en een warme omhelzing. Yvonne

  • 10 Augustus 2015 - 07:52

    Trudy Haeck:

    Beste Els,

    Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Fijn dat je dat zo met je familie hebt kunnen vieren. Ik geniet nog steeds van al je mooie verhalen. Hoop dat je daar nog lang mee door gaat.
    Groetjes Trudy

  • 10 Augustus 2015 - 09:35

    Gerard Lascaris:

    Hallo ! jullie beide van harte gefeliciteerd !
    fijn dat jullie dit samen hebben kunnen vieren met alle broers en zussen. Geweldig.

  • 10 Augustus 2015 - 10:04

    Lunette:

    Goedemorgen Els,

    Kom net terug, vandaar nu pas mijn felicitatie, alsnog van harte. Wat een mooi verslag, daar wordt een mens vrolijk van op de vroege maandagochtend. Laat die slingers nog maar even hangen, alhoewel ook zonder slingers is het leven waard er met volle teugen van te genieten. Kortom, met of zonder slingers, maak er een mooie dag van en natuurlijk een heel gelukkig, gezond en gezellig nieuw levensjaar gewenst.
    Dikke kus uit Leiden

  • 10 Augustus 2015 - 10:39

    Tom Gijbels:

    Hoi Els,
    Wat een fantastisch idee om iedereen uit te nodigen. Je geniet er 3x van. Eerst de voorpret: de uitnodigingen maken, wat halen we aan drank en hapjes in huis voor zo'n aantal mensen. Dan de grote dag zelf - en hopen op mooi weer !! En dan kunnen terugkijken (naar de foto's) op een zeer geslaagde dag!

    Tom.

  • 10 Augustus 2015 - 11:06

    Margriet:

    Wat een lieve meisjes !
    Heerlijk lijkt me dat zo'n dubbel feest. Je bent inderdaad gezegend Els. Nogmaals van harte.
    liefs Margriet

  • 10 Augustus 2015 - 13:18

    Silla:

    Hoi Els,
    Alsnog van harte gefeliciteerd. Ben je nog wel eens in de buurt van Aalsmeer ? Wij zijn onlangs weer in Brussel geweest om op de kleintjes te passen maar het werd te laat om bij jullie langs te gaan. Ook wij zijn gepensioneerd maar we hebben het ontzettend druk met allemaal leuke en inspirerende dingen. Ik mail je binnenkort over een nieuwe bestelling ! Asmara heeft er een zoontje bij sinds maart en daar hoort natuurlijk een bordje bij ! Hou je goed en gezond,
    Liefs van Sil en Coen.

  • 10 Augustus 2015 - 13:29

    Marianne Floor:

    Els, ook wij kijken terug op een gezellig feest. Zo leuk om iedereen weer eens te zien!
    Wij hebben genoten, nogmaals dank je wel!

  • 13 Augustus 2015 - 00:05

    Sandra Hartman:

    Hoi Els, gefeliciteerd had ik je al, maar wat zullen jullie het weer gezellig gehad hebben, heb je verhaal weer met veel plezier gelezen.
    Als de schoolvakantie voorbij is moeten we snel een afspraak maken voordat ik weer naar China ga!

  • 13 Augustus 2015 - 00:05

    Sandra Hartman:

    Hoi Els, gefeliciteerd had ik je al, maar wat zullen jullie het weer gezellig gehad hebben, heb je verhaal weer met veel plezier gelezen.
    Als de schoolvakantie voorbij is moeten we snel een afspraak maken voordat ik weer naar China ga!

  • 04 April 2016 - 11:56

    Gerard Lascaris:

    Hallo beiden van Harte gefeliciteerd ! Leuk dat jullie dat samen konden vieren, heel bijzonder. Inderdaad zien de nichten en neven elkaar niet vaak. Ik hoop dat jullie nog heel vaak aan deze speciale dag terug denken.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Els

Geboren in Leiden. Begonnen met reisverslagen toen wij in 2008 naar Beijing gingen. Daarna enthousiast doorgegaan toen we naar Belgë verhuisden.

Actief sinds 29 Mei 2008
Verslag gelezen: 649
Totaal aantal bezoekers 318182

Voorgaande reizen:

01 Januari 1970 - 19 Februari 2021

Toverhazelaars

14 Juli 2016 - 14 Juli 2016

manege

01 Augustus 2013 - 01 Augustus 2013

België.

03 Augustus 2012 - 03 Augustus 2012

België

30 Mei 2008 - 30 Juli 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: