Test Test Test! - Reisverslag uit Zandhoven, België van Els Haas - Boogmans - WaarBenJij.nu Test Test Test! - Reisverslag uit Zandhoven, België van Els Haas - Boogmans - WaarBenJij.nu

Test Test Test!

Blijf op de hoogte en volg Els

15 Juli 2018 | België, Zandhoven

Er is iets misgegaan!
Slechts een paar mensen ontvingen onderstaand verslag, maar toen ging alles op slot, hoogstwaarschijnlijk door een verandering bij de "Waarbenjij.nu-site".
Ik ga het nog eens proberen.
Intussen weten we dat België de trotse bronzen overwinnaar is geworden.


____________________________________________________________

Brazilië - België!

André en ik zitten op het puntje van de stoel.
Zijn de Rode Duivels in staat om de Brazilianen uit te schakelen?
Dat zou toch een stunt zijn!
Onze tuinman, die 's middags de hagen kwam snoeien, voorspelde een zware avond voor België.

GOAL!!!

1-0 voor België.

Hoppa!

De Brazilianen worden in de pan gehakt, ik voel het.

En dan is het De Bruyne die snoeihard scoort.

Hoppa!

2-0

Ik pak m'n auto en rij naar het marktplein waar al wekenlang een mega tent staat met giga schermen.
Het ziet zwart (en rood + geel) van de mensen.
Duizenden voetbalfans in extase.
Een oorverdovend lawaai zodra de bal in handen komt van de Belgen.
Hoeveel decibels gaan hier de lucht in?
Ik ben nog nooit in een vol voetbalstadion geweest, maar zoiets moet het zijn.
(Zou het kunnen dat ik te midden van zoveel geluid in één keer van m'n tinnitis af kan komen?)

Even is het stil als Brazilië er 2-1 van maakt. Niks aan het handje.
De spanning en het gejoel wordt alleen maar groter.
Ze zijn niet meer te houden!
Het Belgisch bier smaakt goed bij 25 graden!
De Belgen kunnen het nauwelijks geloven.
Ik sta daar in mijn neutrale witte broek en t-shirt tussen al dat rood, geel en zwart, maar in no time juich ik mee en schreeuw de longen uit mijn lijf.

Bij het laatste fluitsignaal deint het hele marktplein, het dak gaat eraf, jong en oud danst en viert feest.

CHAPEAU BELGIË!

Ze zijn strijdend ten onder gegaan,
hadden eigenlijk moeten winnen,
maar kunnen met opgeheven hoofd voor de 3e plaats gaan!



  • 16 Juli 2018 - 18:43

    Sandra Hartman:

    Klopt Els ik kon hem ook niet openen! Nu wel!

    En vanavond oudejaarsavond, is er nog wat over gebleven om dat te vieren ? Of hebben wij alles opgedronken ?

    Groetjes Sandra

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Els

Geboren in Leiden. Begonnen met reisverslagen toen wij in 2008 naar Beijing gingen. Daarna enthousiast doorgegaan toen we naar Belgë verhuisden.

Actief sinds 29 Mei 2008
Verslag gelezen: 280
Totaal aantal bezoekers 317680

Voorgaande reizen:

01 Januari 1970 - 19 Februari 2021

Toverhazelaars

14 Juli 2016 - 14 Juli 2016

manege

01 Augustus 2013 - 01 Augustus 2013

België.

03 Augustus 2012 - 03 Augustus 2012

België

30 Mei 2008 - 30 Juli 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: