Feestje! - Reisverslag uit Grobbendonk, België van Els Haas - Boogmans - WaarBenJij.nu Feestje! - Reisverslag uit Grobbendonk, België van Els Haas - Boogmans - WaarBenJij.nu

Feestje!

Blijf op de hoogte en volg Els

02 September 2018 | België, Grobbendonk

ZOVEEL TE VIEREN!!!!

Er zijn in ieders leven hoogtepunten en mijlpalen. leuke en minder leuke, maar zeker momenten waar je af en toe bij stil wilt blijven staan. En sommige van die hoogtepunten wil je graag met anderen delen.
Dat kan het beste door er een feestje van te maken.
Met elkaar het leven delen!!
Dat deden wij afgelopen zaterdag.
We vierden ons lange samenzijn, het kroonjaar van André en de herinnering aan het mooiste moment in ons leven:
de aankomst op Schiphol met dochterlief............30 jaar geleden.
Jazeker: 40 jaar getrouwd, André 70 jaar en 30 jaar geleden dat wij de ouders werden van Teresinha.

Heb je nog meer nodig om een feestje te vieren?

Een kleine honderd gasten kwamen naar het prachtige landgoed
"Hof ter Weijden", op steenworpafstand van ons huis.

Op een zonovergoten terras genoten we van koffie, thee en lekkers en de eigenaar van Hof ter Weijden nodigde daarna nieuwsgierige en enthousiaste tuinliefhebbers uit voor een boeiende rondleiding.
Oeps!! wat kan die man vertellen!
De droogte van de afgelopen zomer had overigens nauwelijks aan de schoonheid van deze schitterende tuin afgedaan.
Wat een oase, wat een groen, wat een paradijs!
Een pareltje!

Zijn vrouw Erika is een gepassioneerde paardenliefhebster en volgt al meer dan 10 jaar het Nationaal Horsemanship programma..............zij is paardenfluisteraar en coacht met hart en ziel d.m.v. paarden.
Wij mochten een beetje proeven van haar liefde voor paarden en de bijzondere omgang met deze dieren.
Zo mooi om haar passie en verbinding met de paarden te zien; hoe zij met ogenschijnlijk simpele gebaren en houding omgaat met haar geliefde paarden.
Het was voor zowel paardenkenners als leken een indrukwekkend kijkspel.

Tijd voor Champagne!!! en amuse's op het nog steeds zonnige terras.
Proost op geluk, gezondheid en het goede leven!

André memoreerde in zijn speech naar de mijlpalen, maar met de nadruk op het verhaal:
"Teresinha"

Zij werd er ietwat verlegen van, maar stond ook te stralen, samen met haar vriendin.
Ronald haalde in zijn speech leuke anekdotes aan. Dank Ronald!

Intussen kwamen aangename geuren van de giga paella's onze kant op.
Amai! wat een spektakel! Zo mooi al die verse zeevruchten met rijst!
Complimenten aan de kok!
En terwijl we allemaal genoten van dit lekkers, hoorde ik veel boeiende gesprekken tussen familie, vrienden en kennissen die elkaar lang niet hadden gezien.: Beijing vrienden, DSM-ers, Oude Rijn vriendinnen, Aeresteijn collega's, vrienden uit Oegstgeest, zusjes, broers, neven, nichten............dierbaar!

Vandaag was het een dagje "nagenieten" en ik kan je zeggen
dat is niet verkeerd!
Ik zit in een feestelijke roes en ik denk dat ik daar maar in blijf!

Lieve, lieve mensen, André en ik hebben een fantastisch feestje met jullie gevierd. Dank dat jullie dit met ons mee wilden vieren.
Het voelt als heel warm!

Laten we hopen dat we net als Anneke en Giel nog heel veel jaren samen zullen zijn............morgen zijn zij 61 jaar getrouwd!

• 02 September 2018 - 20:25

Jacqueline Woud:

Het was een geweldig feestje. Jullie hebben ons verwend. Dat jullie, in goede gezondheid, nog veel bijzondere mijlpalen mogen vieren met elkaar.

• 02 September 2018 - 21:14

Rob Gijbels:

Ha Els en André, wat mooi dat je ook zoveel kunt en mag vieren met elkaar! Jullie hadden het weer TOP voor elkaar. Wij hebben er ook van genoten. Dank en tot snel!

• 02 September 2018 - 22:00

Yvonne De Haas:

Wat een feest hebben jullie gegeven waar zoveel mensen van konden genieten. Genieten van zoveel. Van jullie als gezin, van alle familie en vrienden. Van de super locatie met de grandioze verzorging en dat alles met zon en een heerlijke temperatuur. Compliment Els voor de hele organisatie. Het kon niet beter. Ik heb genoten ook van de mooie presentatie van foto's en filmpjes. Leuk om dit mee te krijgen. Nogmaals dank.

• 02 September 2018 - 22:02

Irma Q:

Lieve Els en André,
    Wat een prachtig feest en een prachtige dag.
    Bedankt dat wij erbij mochten zijn om al deze hoogtepunten samen met jullie te vieren.
    Liefs
    Simon en Irma

• 02 September 2018 - 22:11

Marja Brouwer:

We vonden het ontzettend leuk om deze mijlpalen met jullie te vieren. Een prachtig feest op een schitterende dag en ditem locatie. Wij hebben genoten en ik hoop dat jullie nog even lekker nagenieten.
    Liefs, Marja

• 03 September 2018 - 06:41

Anja:

Een mooi feest op een prachtige plek met heerlijk weer, zeer smakelijk eten en goed gezelschap. Wat wil je nog meer! We hebben genoten.
    Bedankt voor dit alles Andre en Els.
    Lieve groeten
    Ron en Anja

• 03 September 2018 - 07:30

Eve En Kees:

Het was een mooi feest op een prachtige locatie!
    Bedankt Els en André, we hebben een hele leuke dag/avond gehad,
    groetjes Eve en Kees