Fair Slot Zuylen - Reisverslag uit Grobbendonk, België van Els Haas - Boogmans - WaarBenJij.nu Fair Slot Zuylen - Reisverslag uit Grobbendonk, België van Els Haas - Boogmans - WaarBenJij.nu

Fair Slot Zuylen

Blijf op de hoogte en volg Els

08 Oktober 2018 | België, Grobbendonk

Wat een TOP dag! Het kon niet mooier!

In alle vroegte reed ik met een afgeladen auto richting Slot Zuylen, waar ik een schitterende plek kreeg voor mijn 2 kramen, vlakbij de ingang van het kasteel.
Samen met Marianne flink aan de slag om al mijn porselein uit te stallen en om het zo mooi mogelijk te presenteren. Een hele klus; we kregen het er zelfs warm van. Ook niet gek met die strakblauwe lucht, windstil, een stralende zon een graadje of 21?
Amai! wie had gedacht dat het zulk mooi weer zou worden.
Een cadeautje!
Zei ons moeder niet dat ieder krijgt wat hij/zij toekomt?

En toen ineens stond daar als een volkomen verrassing mijn zusje Ineke met vriendin Trinette bij mijn kraam. Hoe leuk! Helemaal uit Borne.
En mijn lieve kleuterleidster-vriendin Ingrid met haar Arne, schoonzusje Nicole met haar ouders helemaal uit België, lieve vriendjes uit Doorn en nichtje Nicole met haar Johan.
Maar het meest verrast werd ik door één van mijn eerste vriendjes, die ik meer dan 45 jaar geleden voor het laatst gezien heb.
Ik kan je zeggen dat dit een heel bijzonder weerzien was.
Je hebt mij verrast, Chris!
En dan al die andere belangstellenden die erg onder de indruk waren van mijn 'Porselein Design'.
Aan wie het horen wilde, legde ik met liefde en passie uit hoe het schilder- en bakproces tot stand komt en incasseerde ik de vele complimenten. Niet teveel naast je schoenen lopen, zei Marianne terecht!!!

Aan het eind van deze super dag dronken we samen met Nicole en Johan een welverdiende rosé, pakten alles weer in en reden voldaan naar huis.

Deze dag heeft mij weer zoveel leuke ontmoetingen, gesprekken en lieve contacten gegeven..............een dag met een gouden randje!


  • 08 Oktober 2018 - 15:16

    Anneke:

    Wat leuk dat dit zo geslaagd is, Els
    Ik weet dat jij prachtige dingen maakt.
    De entourage bij het kasteel en het weer, maakt het wel compleet!
    Het zal je ongetwijfeld energie geven om hier mee door te gaan

  • 08 Oktober 2018 - 17:19

    Yolanda:

    Mooier kan het niet zijn, lijkt me. Geweldig, geniet nog lekker na, Els!

  • 08 Oktober 2018 - 18:11

    Jacqueline:

    Klinkt als een topdag op een geweldige locatie. Leuk! Volgend jaar weer?

  • 08 Oktober 2018 - 18:47

    Liesbeth:

    Hallo Els

    Wat fijn dat jullie zo,n geweldige dag gehad hebben .
    Mooie locatie mooi weer .mooie contacten
    Wat wil een mens nog meer ?
    Lekker van genieten !
    Liefs Liesbeth

  • 08 Oktober 2018 - 21:23

    Irma Q:

    Zo jammer dat ik er niet naar toe kon. Het zag er prachtig uit. En wat een geluk met het weer. Hopelijk heb je goede zaken gedaan en veel mensen kunnen laten genieten van je mooie werk.
    Groet
    Irma

  • 09 Oktober 2018 - 06:19

    Anja:

    Wat een topdag Els. Super! Jammer dat we niet konden komen. Hopelijk heb je goede zaken gedaan.
    Lieve groeten van ons.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Els

Geboren in Leiden. Begonnen met reisverslagen toen wij in 2008 naar Beijing gingen. Daarna enthousiast doorgegaan toen we naar Belgë verhuisden.

Actief sinds 29 Mei 2008
Verslag gelezen: 654
Totaal aantal bezoekers 318666

Voorgaande reizen:

01 Januari 1970 - 19 Februari 2021

Toverhazelaars

14 Juli 2016 - 14 Juli 2016

manege

01 Augustus 2013 - 01 Augustus 2013

België.

03 Augustus 2012 - 03 Augustus 2012

België

30 Mei 2008 - 30 Juli 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: