Voorjaar 2014 - Reisverslag uit Kalmthout, België van Els Haas - Boogmans - WaarBenJij.nu Voorjaar 2014 - Reisverslag uit Kalmthout, België van Els Haas - Boogmans - WaarBenJij.nu

Voorjaar 2014

Blijf op de hoogte en volg Els

14 Maart 2014 | België, Kalmthout

Snoeien, mesten, zaaien, verticuteren.............oei! het is voorjaar!
Of was het vanaf december al voorjaar?
Wij hebben het gevoel dat we de winter hebben overgeslagen.
Ciske heeft zijn winterdekje niet aangehad, de sneeuwschuiver is onaangeroerd gebleven en de winterbanden van de BMW hebben we alleen nog nodig voor onze verlate skivakantie in april.
Mijn geliefde Jasmijn zal zeker een maand eerder bloeien.
Ik las vandaag in mijn tuinboek van 2013 dat het half maart weer gesneeuwd heeft!
Wat zegt dit allemaal?
Klimaatverandering?
Toevallig een slap wintertje?
Verandert het klimaat echt?
Hoe gaan wij om met 'geen winter'?
Voorlopig genieten wij van de schitterende bloesem, van de paartijd van de hazen en vroege nestmakende koolmeesjes.

It's Springtime! en ik geniet er ongelooflijk van!!!

Gr. Els.

• 14 Maart 2014 - 23:49

Adri:

Genieten hier van het nieuwe golf seizoen. X

• 15 Maart 2014 - 10:26

Yolanda:

winterbanden.........goed dat je 't zegt: die moeten wij er nog afhalen!
    Jullie heel veel skiplezier gewenst en...inderdaad, geen sneeuwvlokje hier gezien en ook onze sneeuwschuiver had deze winter vrijaf.

• 15 Maart 2014 - 10:27

Anneke:

Juich nog niet te hard Els,
    Maart roert zijn staart en april doet wat hij wil!

• 16 Maart 2014 - 16:26

Yvonne De Haas:

Ja Els, ook ik geniet, tussen het werken in huis door, van de zonnige dagen die we net gehad hebben. Dit heeft de aanpassing in NL wel bevorderd.
    Ook ik geniet van het voorjaar en de kleinkinderen. Mijn sociale gedrag begint ook weer te bloeien. Wel weer leuk al is alles rondom en in het huis nog niet helemaal af.
    Albert geniet van Beijing voor een dag of tien. Hij heeft er een adviesklus. Tot snel.