Manege - Reisverslag uit Kalmthout, België van Els Haas - Boogmans - WaarBenJij.nu Manege - Reisverslag uit Kalmthout, België van Els Haas - Boogmans - WaarBenJij.nu

Manege

Blijf op de hoogte en volg Els

14 Juli 2016 | België, Kalmthout

De paarden ( het zijn eigenlijk grote pony's) staan al heel lang in de wei.
Ik zie elke dag vanuit mijn keukenraam hoe onze twee buurmeisjes samen met hun moeder Wendy de beesten met liefde verzorgen en berijden. Dressuur, hè!
En ze doen het zó goed!

Zal ik het ze eens vragen?
Een ritje op één van de paarden?
"Jot, kom maar, wij helpen je wel in het zadel"
De dingen kunnen raar lopen...........zit je ineens op de vooravond van je 66e verjaardag hoog te paard.
Ik kreeg gewoon de slappe lach.

Er zijn video's gemaakt, maar die kan ik helaas niet versturen.

• 14 Juli 2016 - 23:40

Yolanda:

Oh Els, geweldig!!! Was jij er destijds ook bij, toen we gingen paardrijden op woensdagavond in Noordwijk? In onze Oude Rijn-tijd, bedoel ik dus hè :)
    Na een uur gereden te hebben, kwamen we er niet meer vanaf, zó stram waren we !! En de bus instappen ging helemaal niet meer.......

• 15 Juli 2016 - 08:08

Els De Haas - Boogmans:

Dat herinner ik mij nog heel goed, Yolanda!!We hadden nog nooit op zo'n knol gezeten, maar gingen wel meteen de duinen in. Wat heerlijk hè, die onbezonnenheid als je jong bent.

• 15 Juli 2016 - 08:21

Wendy:

Super goed gedaan, buurvrouw

• 15 Juli 2016 - 09:14

Marianne Floor:

Geweldig Els en je bent nooit te oud om iets te leren

• 15 Juli 2016 - 11:56

Margriet:

Good for you !

• 15 Juli 2016 - 20:33

Marianne Angenent:

Geweldig Els! Had graag de video gezien

• 15 Juli 2016 - 20:53

Ria:

Wat stoer van je, ben zelf bang voor paarden dus petje af voor jou

• 15 Juli 2016 - 21:16

Frans:

Ocharme dat paardje

• 16 Juli 2016 - 14:19

Yvonne De Haas:

Els, wat goed van je. Nooit te oud voor nieuwe dingen. Ik ben gek op paardrijden en kan me goed voirstellen dat je er ooit op zou willen zitten. Weer iets nieuws gedaan voor het komende nieuwe levensjaar. Daar houd ik van.
    Adieu Yvonne

• 18 Juli 2016 - 00:39

Sandra Hartman:

Goed van jou Els, bij mij kwam gelijk ons etentje bij de thai in Beijing weer boven met je mooie paard. Dus je hebt wel wat met paarden hoor, je wist het alleen nog niet.