De naweeën van een safari. - Reisverslag uit Kalmthout, België van Els Haas - Boogmans - WaarBenJij.nu De naweeën van een safari. - Reisverslag uit Kalmthout, België van Els Haas - Boogmans - WaarBenJij.nu

De naweeën van een safari.

Blijf op de hoogte en volg Els

28 September 2017 | België, Kalmthout

Ik schreef eerder al enthousiast over de schitterende reis in Afrika; een safaritocht dwars door Kenia, samen met 9 andere vrienden, waarmee wij in Beijing zo'n prachtige tijd hebben beleefd.

De vele indrukken van al dat moois in Kenia hadden lange tijd nodig om verwerkt te worden, foto's werden uitgewisseld en in fraaie boeken verwerkt.
Dit alles moest een vervolg krijgen in de vorm van een reünie.
Twee lieve Beijingvrienden, die helaas niet mee konden op safari, maar ons wel op de voet gevolgd hebben en daardoor heel enthousiast werden, nodigden ons uit om in hun huis in Engeland al onze verhalen te horen.
Dus tickets geboekt en afgelopen week druppelde de Beijing Club één voor één binnen.
Iedereen werd met open armen ontvangen en............mind you! zij konden een invasie van 10 mensen met gemak aan!
Chapeau Claudia en Mark!!!
Voor iedereen een comfortabele slaapplek, een huiskamer waar we borrelden en een mega woonkamer waar werd ontbeten, gegeten, gekaart en flink gelachen!
Er was een geweldig programma gemaakt met een uitstapje naar Greenwich en een rondleiding/proeverij in een kleinschalige gin stokerij...........nooit geweten dat er zoveel gin smaken zijn.
Ook nog tijd voor een ochtendje golf en prachtige wandelingen door een aantal typische Engelse dorpjes.
Tussen al dit gezelligs door hoorde ik alweer over snode plannen voor een volgend reisje.
Nogmaals dank Claudia en Mark. Het was TOP!

• 28 September 2017 - 20:48

Yvonne De Haas:

Nou Els dit heb je allemaal weer prima beschreven. Onze reunie was echt geweldig. Zeker om voor de tweede keer als een grote familie in 1 huis te wonen. Dit blijft uniek. Zoals jouw bord beschrijft : maatjez voor het leven.

• 29 September 2017 - 01:03

Gerard Lascaris:

Heerlijk hè. Wees zuinig op deze dierbare om je heen. En koester de vriendschap.
    Ik zie het ook met onze reizen. B.v. Australië waar wij nu verblijven is ZO groot. Het is 185 x groter dan Nederland. De afstanden hier zijn soms zo onvoorstelbaar. Dat je dit vaak alleen kan delen met diegene die dit ook hebben meegemaakt. Wat jullie daar samen in Beijin hebben gehad is voor een buitenstaande niet in te beelden.
    1 voorbeeld: je rijd van Kalmthout naar Athene en je komt geen plaats, dorp of zelfs een gebouw tegen. Niks helemaal niks, alleen 6 tankstations met een klein soort chauffeurs restaurant. Op een dag tussen de 10 en 20 auto's dat is alles! Zeer onwerkelijk.
    Dus geniet van de momenten met jullie vrienden. Veel geluk!

• 29 September 2017 - 08:59

Sandra:

Ja jullie verhalen en foto's van de vakantie en de foto's van de reünie heb ik weer met veel plezier gezien en alsof ik er zelf bij was, wat ik graag gedaan had maar helaas niet ging! Jullie blijven mijn Beijing vrienden, geweldig om zo'n club te hebben!

• 29 September 2017 - 12:40

Hans:

Goh,het was in zeker niet behelpen daar in Engeland.
    Leuk dat je ook dat mee mag maken.
    Groetjes uit een grijs Leiden.

• 29 September 2017 - 14:16

Margriet:

dat ziet er weer heel leuk uit en jouw beschrijving is top. Volgens mij zit er een volgende reis in ...

• 29 September 2017 - 16:25

Marianne Floor:

Wat leuk dat jullie elkaar weer ontmoet hebben en jullie verhalen hebben kunnen delen.
    Zo te zien was het weer heel gezellig.
    Groetjes Marianne

• 29 September 2017 - 18:23

Anja:

Ja wat was het weer top! Genieten met vrienden voor het leven, absoluut.