Winterpracht - Reisverslag uit Peking, China van Els Haas - Boogmans - WaarBenJij.nu Winterpracht - Reisverslag uit Peking, China van Els Haas - Boogmans - WaarBenJij.nu

Winterpracht

Blijf op de hoogte en volg Els

03 December 2010 | China, Peking

Wat kan de natuur overweldigend mooi zijn!
Soms is datgene wat je ziet niet in woorden uit te drukken. Foto's van al dat fraais kunnen die schoonheid niet volledig vastleggen. Het zijn immers je zintuigen die de belevenis compleet maken en er een extra dimensie aan geven. Met je laarzen en 'n dikke jas aan door de verse sneeuw, zonnebril op, want de sneeuw doet bijna pijn aan je ogen, de geur van een nieuwe morgen. Het voelt als een film waar ik een figurantenrol in speel. Helaas kan ik jullie alleen wat sfeerimpressies sturen.
Onze hond, Ciske, vindt dit alles maar matig. Hij komt niet verder dan de poort, tilt z'n poot op, doet een plas en rent weer terug. Gisteren móest hij van mij mee, kreeg bevroren sneeuw aan z'n poten en jankte als een mager speenvarken. In China krijgen de kleine honden schoentjes aan....!

Geniet van de winterpracht!

Els.