Treurig. - Reisverslag uit Kalmthout, België van Els Haas - Boogmans - WaarBenJij.nu Treurig. - Reisverslag uit Kalmthout, België van Els Haas - Boogmans - WaarBenJij.nu

Treurig.

Blijf op de hoogte en volg Els

02 Juli 2016 | België, Kalmthout

Tot nu toe schreef ik altijd vrolijke verhalen over de kleine dingen van het leven, over de prachtige omgeving hier, dingen die me ontroeren.
Dit keer een treurig verhaal over wat de natuur kan aanrichten.
Ieder jaar is ons rozenbed vol Sneewuwwitjes een ongelooflijke bloemenzee. Een lust voor het oog.
Van half mei tot eind september is het genieten van de prachtigste rozen. Zó mooi! Zie de 4 foto's van vorig jaar.

Met tranen in mijn ogen zie ik vanuit het keukenraam hoe ons rozenbed totaal vernield is door de langdurige regen.
De bloemen en knoppen krijgen geen kans om uit te bloeien, omdat ze drijfnat zijn van al dat hemelwater.
Zie de 4 foto's van vanmiddag.

De natuur is sterk, dus misschien herstellen ze zich nog, maar dan moet er voorlopig geen spat water meer vallen. (Zou ik ook wel prettig vinden)

De hortensia's doen het overigens fantastisch.