Herfstdag Slot Zuylen - Reisverslag uit Grobbendonk, België van Els Haas - Boogmans - WaarBenJij.nu Herfstdag Slot Zuylen - Reisverslag uit Grobbendonk, België van Els Haas - Boogmans - WaarBenJij.nu

Herfstdag Slot Zuylen

Blijf op de hoogte en volg Els

22 September 2018 | België, Grobbendonk



Het jaarlijkse dagje uit met 2 dierbare vriendinnen ging dit voorjaar naar Slot Zuylen; centraal gelegen én er was een Fair.
Ik heb er in de afgelopen jaren al heel veel afgestruind en was eigenlijk een beetje ‘Fair-moe”, beu om weer langs –tig kramen met ’n steeds meer Blokker-gehalte te slenteren. Over sommige Kerstmarkten maar niet te spreken.
---------------------------------------------------------------------------------------
Maar deze was anders, heel anders!
Zo leuk om in een prachtige omgeving exclusieve standhouders te zien.
Het was kleinschalig, goede kwaliteit, exclusief, hoog niveau en leuk publiek.
Vriendin Marianne kocht een sierlijk bronzen beeld en Jacqueline ging met 2 schattige bronzen vogeltjes naar huis. Ikzelf werd als een magneet getrokken naar de kraam van boekbindster Margreet.
Ik had bij haar al eerder prachtige notieboekjes, agenda’s én haar unieke 3-jarenboekje gekocht.
________________________________________________________

Diezelfde avond mijmerde ik na over deze geweldige Fair
en bedacht dat ik daar met mijn “Porselein Design/ Something Els !” prima bij zou passen. (Ons moeder zei altijd: als je je niets verbeeldt, dan ben je ook niets!)
De werkgroep van Slot Zuylen was meteen enthousiast en voila........
op 7 oktober a.s. ben ik één van de deelnemers van

Herfstdag Slot Zuylen.

Ik laat daar met een zekere trots al mijn werkstukken zien, ze zijn uiteraard te koop en zusje Marianne gaat mij die dag assisteren, hoe leuk!

De werkgroep Tuinactiviteiten heeft z’n uiterste best gedaan om er een mooie Fair van te maken.
Je bent van harte welkom tussen 11.00 en 17.00 u. en maak dan meteen gebruik van de gratis rondleiding door de kasteeltuin. Overigens is het Slot die dag ook met korting te bezichtigen en gratis voor Museumjaarkaarthouders.
Genoeg te doen en voor elk wat wils!
Kijk snel op www.slotzuylen.nl, agenda, herfstdag.

Slot Zuylen
Toernooiveld 1
3611 AS Oud Zuylen

Ik hoop je daar te zien en neem gezellig je vrienden mee.

  • 22 September 2018 - 11:17

    Margriet:

    Ik kom sowieso, mèt of zonder vriendinnen. Tot gauw en veel succes bij de voorbereiding.

  • 22 September 2018 - 11:18

    Jacqueline Woud:

    Het was inderdaad een hele leuke fair bij Slot Zuylen ... en een supergezellige dag!
    Wat leuk dat je er nu zelf gaat staan met je prachtige werk.
    Helaas ben ik op 7 oktober niet in de gelegenheid om een kijkje te komen nemen.
    Ik wens je veel plezier en hoop dat je het lekker druk krijgt bij je kraam.


  • 22 September 2018 - 12:34

    Marianne Floor:

    Wat leuk om daar met je prachtige porseleinen werk te gaan in een prachtige omgeving. Vaak is het begin oktober ook prachtig weer, dus een mooi uitje voor in de herfst. Helaas zijn wij verhinderd die dag. Ik hoop dat er veel mensen naar je mooie werk komen kijken.

  • 23 September 2018 - 05:20

    Anja:

    Ah wat leuk Els! We hadden graag een keer komen kijken maar we zijn er dan nog niet. Heel veel plezier. We hopen dat je heel veel mensen aan je kraam krijgt.

  • 05 Oktober 2018 - 09:51

    Yvonne De Haas:

    Els, wat leuk voor je. Wordt vast een succes met dit mooie herfstweer. Had graag gekomen. Helaas in Bali. Fijne tijd straks in de UK.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Els

Geboren in Leiden. Begonnen met reisverslagen toen wij in 2008 naar Beijing gingen. Daarna enthousiast doorgegaan toen we naar Belgë verhuisden.

Actief sinds 29 Mei 2008
Verslag gelezen: 547
Totaal aantal bezoekers 318691

Voorgaande reizen:

01 Januari 1970 - 19 Februari 2021

Toverhazelaars

14 Juli 2016 - 14 Juli 2016

manege

01 Augustus 2013 - 01 Augustus 2013

België.

03 Augustus 2012 - 03 Augustus 2012

België

30 Mei 2008 - 30 Juli 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: