Zomaar voor de gezelligheid. - Reisverslag uit Beijing, China van Els Haas - Boogmans - WaarBenJij.nu Zomaar voor de gezelligheid. - Reisverslag uit Beijing, China van Els Haas - Boogmans - WaarBenJij.nu

Zomaar voor de gezelligheid.

Blijf op de hoogte en volg Els

12 Oktober 2008 | China, Beijing

Twee weken ben ik nu weer hier en alles gaat zo z'n gangetje, althans het dagelijkse leventje. Wat er wereldwijd (crisis) gebeurd is een ander verhaal!
Met Josée en andere enthousiaste dames heb ik weer heel veel kilometers op de fiets gemaakt.
Het blijft mij steeds verbazen, dat er in deze stad met al die krioelende mensen en't waanzinnige verkeer, zoveel prachtige parken zijn, waar je de absolute rust kunt vinden en urenlang kunt wandelen.
Dan heb ik 't nog niet over de vele Tempels, paleizen, residenties en buitenverblijven met mooie tuinen en wandelpaden. De meeste van deze bezienswaardigheden liggen midden in de stad en zijn per fiets dus gemakkelijk te bereiken.
Gisteren zijn André en ik, welliswaar met de metro, omdat André nog geen fiets heeft, naar de Confucius-Tempel geweest. Indrukwekkend!

A.s. dinsdag geef ik hier mijn eerste (misschien volgen er meer?) workshop porselein schilderen. Daar kan ik mij enorm op verheugen.
En a.s. vrijdag vliegen wij met enkele andere collega's-met-echtgenotes naar Shanghai om bij de Formule 1 races te zijn! Het zal wel een enorm evenement worden, maar ik zie liever een modeshow.


Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: China, Beijing

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

28 Juli 2012

Nog eenmaal Leiden.

09 Juli 2012

Kalmthout, elk seizoen boeiend.

24 Juni 2012

Fier op Leiden

28 Mei 2012

Communie en vriendinnen.

14 Mei 2012

Workshop/reünie
Els

Geboren in Leiden. Begonnen met reisverslagen toen wij in 2008 naar Beijing gingen. Daarna enthousiast doorgegaan toen we naar Belgë verhuisden.

Actief sinds 29 Mei 2008
Verslag gelezen: 149
Totaal aantal bezoekers 319467

Voorgaande reizen:

01 Januari 1970 - 19 Februari 2021

Toverhazelaars

14 Juli 2016 - 14 Juli 2016

manege

01 Augustus 2013 - 01 Augustus 2013

België.

03 Augustus 2012 - 03 Augustus 2012

België

30 Mei 2008 - 30 Juli 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: