HAPPY NEW YEAR! - Reisverslag uit Kalmthout, België van Els Haas - Boogmans - WaarBenJij.nu HAPPY NEW YEAR! - Reisverslag uit Kalmthout, België van Els Haas - Boogmans - WaarBenJij.nu

HAPPY NEW YEAR!

01 Januari 2015 | België, Kalmthout

DE HELE WERELD IN FEESTSTEMMING!
________________________________________________________

Van Nieuw-Zeeland (gisteren 12.00 u. onze tijd) tot Hawaï (vandaag 11.00 u.) begroeten miljarden mensen het jaar 2015.

Een feestnacht voor iedereen met grootse vuurwerken, vreugdevuren, champagne, gelukwensen en saamhorigheid.

Het zou mooi zijn als het een feestJAAR gaat worden vol
tolerantie, begrip, naastenliefde en respect.
Mijn wens voor 2015:

DE HELE WERELD IN VREDE!
__________________________________________________________

• 01 Januari 2015 - 11:01

Marianne Floor:

Een mooie wens Els.
    Voor jullie ook een mooi, goed en gezond 2015.
    Wij hebben nieuwjaarsnacht door-gebracht in Hanoi (Vietnam).

• 01 Januari 2015 - 14:45

Margriet Van Der Werf:

Sluit ik me graag bij aan,Els. Ook voor jullie alle goeds toegewenst !
    Mijn wens:de hoogste tijd dat vrouwen meer kansen krijgen en in opstand komen.
    Dus kom op meisjes vredestichters en redders van de planeet...

• 01 Januari 2015 - 14:55

Len:

Is vast en zeker bereikt tot het Vaticaan .... Amen

• 01 Januari 2015 - 15:59

Irma Quist:

Hi Els,
    Dat is een mooie gedachte!
    Maar laten we klein beginnen en elkaar een gelukkig en gezond nieuw jaar toewensen met aandacht en begrip voor de ons omringende mensen

• 01 Januari 2015 - 17:24

Thérèse Castelein:

.....Het zou zeker super zijn maar is helaas irrealistisch !!!! Als iedereen al lief en begripvol mag zijn voor zijn naaste en een beetje verder ,is het al een stap vooruit !!!
    Fijn jaar 2015 en in top gezondheid !!!

• 02 Januari 2015 - 08:58

Sandra Hartman:

Mooie wens Els, maar ik ben bang dat het de wereld niet veranderd er zijn teveel landen waar oorlog heerst en respect voor elkaar kom je zo wat nergens meer tegen. Maar laten wij het wel doen dan geven we in iedergeval een goedvoorbeeld! Voor jullie de beste wensen voor een liefdevol en gezond 2015. En laten we weer iets gezelligs gaan doen in dit jaar! Veel liefs uit Beijing Sandra

• 02 Januari 2015 - 14:29

Marion Simonis:

Vanzelfsprekend............maar zolang er Poetin- en Mugabe-achtigen op deze mooie planeet rondlopen.......