Hoera! - Reisverslag uit Kalmthout, België van Els Haas - Boogmans - WaarBenJij.nu Hoera! - Reisverslag uit Kalmthout, België van Els Haas - Boogmans - WaarBenJij.nu

Hoera!

Blijf op de hoogte en volg Els

19 Juli 2020 | België, Kalmthout

Sinds vrijdag de 17e is de 6 eraf en de 9 is een nul geworden.

Een rekensom?
Iets cryptisch?
Wartaal?

Nee hoor, gewoon 70 jaar geworden en het voelt nog goed ook, zeker als je zoals ik een weeklang verrast en blij gemaakt bent met heel veel lieve verjaardagskaarten, schitterende boeketten bloemen en -tig app-felicitaties.
Het was ook nog eens onze trouwdag plus natuurlijk de verjaardag van Marianne.
Er kwamen veel cadeaux ……een chique parfum van André, een prachtig horloge van Teresinha en Rebecca en, héél bijzonder, een fotoboek

“70 jaar samen”.

Eigenhandig gemaakt door de andere jarige. Ons leven samengevat in foto’s, een schitterend boek van ons tweeling - leven, waarin wij veel samen hebben gedeeld, maar ook onze eigen weg hebben gekozen.
In al die jaren hebben we mooie dingen meegemaakt, ook hobbels & bobbels, maar that’s life! En er loopt nog altijd een rode draad door ons leven.
Bedankt, lieve zus, dit is zó dierbaar!

Om dit kroonjaar te vieren, heeft Marianne haar kinderen verrast met een weekendje Vlieland (TOP) en wij reden met Teresinha en Rebecca en hond Bol naar Kasteelhotel Daelenbroeck in Limburg. Daar intens genoten van elkaar, van de prachtige omgeving, van dineren in de zwoele avond met een feestelijk verrassingsdessert door Teresina en Rebecca in het geniep geregeld!…………hoe mooi kan het leven zijn!

Gezond en vol energie gaan we een nieuw levensjaar tegemoet, samen met onze dierbaren en met alles waar we van mogen genieten.

P.s. het is bijna onmogelijk om alle appjes en e-mails te beantwoorden, maar dank, dank, heel veel dank, zo lief.

• 19 Juli 2020 - 11:04

Jacqueline:

Lieve Els en André,

Wat een mijlpalen en wat een feestweek!
    Jullie hebben het mooi gevierd als ik het zo lees.
    Geniet, stay safe en nog heel veel fijne jaren met elkaar gewenst.

• 19 Juli 2020 - 11:16

Lascaris Gerard:

70 jaar samen

• 19 Juli 2020 - 17:26

Marie-Louise Jongeneelen:

Lieve Els,

Hartelijk Gefeliciteerd met je 70 st. verjaardag. Zo te lezen een hele bijzondere dag geweest.
    We wensen je nog vele mooie ,gezonde jaren met André, geniet van je mooie omgeving en
    de lieve mensen om je heen.
    Liefs,
    Pierre Marie-Louise

• 19 Juli 2020 - 17:26

Marie-Louise Jongeneelen:

Lieve Els,

de lieve mensen om je heen.
    Liefs,
    Pierre Marie-Louise

• 19 Juli 2020 - 17:27

Irma Quist:

Van harte gefeliciteerd met je 70ste verjaardag.
    Ook toevallig dat Simon André belde op die dag en dat jij opnam en niet zei dat je jarig was. Dan hadden we persoonlijk kunnen feliciteren. Dus dan nu maar een digitale felicitatie. Maar niet minder gemeend.
    Nog vele jaren, samen met je zus, en samen met André, in goede gezondheid.
    Hartelijke groet,
    Simon en Irma

• 19 Juli 2020 - 20:59

Sandra:

Wat een geweldige verjaardag is het geworden. Veel geluk en nog een gezonde toekomst gewenst. Dat jullie nog maar vele jaren samen met al je dierbaren deze dag mogen vieren. Lieve groetjes Sandra

• 19 Juli 2020 - 23:04

Yvonne De Haas:

Lieve Els, jij bent zeker verwend met dit kroonjaar. En ik vergeet je zomaar op je verjaardag. Bij deze. Nog mijn felicitatie. Je hebt het heel leuk gehad. Iets om te koesteren. Gegund. We zien elkaar gelukkig gauw bij ons jaarlijkse samenzijn met de Chinese club. Omhelsd Yvonne

• 20 Juli 2020 - 13:11

Claudia:

Wat fijn voor je Els dat het zo’n leuke en bijzondere verjaardag is geworden! Het is natuurlijk ook een hele mijlpaal!!
    Hier kan je nog lang met veel plezier op terugkijken.
    Tot heel snel!
    Liefs, Claudia

• 22 Juli 2020 - 11:51

Marianne:

Lieve Els,
    We gaan nog voor heel veel mooie en liefdevolle jaren samen en daar
    proosten we op,SANTE,OP HET LEVEN!
    Kusje van je zusje!

• 24 Juli 2020 - 00:15

Marion Simonis:

Vanuit de Moezel onze hartelijke gelukwensen; je verslag van jullie verjaardagen was leuk om te lezen en ja “Time files like ships in the night” . Behouden vaart verder samen en blijf gezond. Hartelijke groet Paul & Marion