Open Atelier Route 2014 - Reisverslag uit Kalmthout, België van Els Haas - Boogmans - WaarBenJij.nu Open Atelier Route 2014 - Reisverslag uit Kalmthout, België van Els Haas - Boogmans - WaarBenJij.nu

Open Atelier Route 2014

Blijf op de hoogte en volg Els

26 Mei 2014 | België, Kalmthout

Wat een geweldig kunstweekend!

Dit waren weer 2 'gouden randjes dagen'.

In de afgelopen jaren had ik hier en daar al een aantal atelierroutes bezocht.
Altijd verrassend, boeiend en inspirerend, maar om deze keer als één van de 36 deelnemers aan de 5e Open Kunst Atelierroute van Kalmthout te mogen deelnemen, was een hele bijzondere ervaring.
Een feestje!
Met enige trots kon ik nu op mijn eigen wijze datgene laten zien, waar mijn passie ligt en waar ik inmiddels zo'n 13 jaar mee bezig ben......
porselein schilderen.
In de 2 tenten op de cour mocht ik zaterdag en zondag vrienden, familie, kennissen en belangstellenden uit Kalmthout en omgeving verwelkomen.
Met de nodige assistentie van André, Teresinha en Marianne werd het een schitterende presentatie en door het fantastische (fiets)weer met een stralend mei zonnetje, de goede organisatie en zoveel blije, gezellige mensen werd het een ongelooflijk mooi kunstweekend.
Het maakte mij ongelooflijk blij!
En hoeveel lof en complimentjes kan een mens verwerken?
Het was een genotje om aan dit evenement mee gedaan te hebben en om zoveel enthousiaste mensen te mogen ontmoeten, waardoor ik nog meer inspiratie heb gekregen voor mijn workshops, opdrachten en schilderlessen.

Met een creatieve groet, Els.



  • 26 Mei 2014 - 14:24

    Lunette Van Der Mei:

    Lieve Els,

    Wat ontzettend leuk dat de open atelier route zo'n enorm succes was. En wat betreft de complimenten.....die heb je gewoon verdiend. Gewoon lekker doorgaan met je passie.

    Liefs, Lunette

  • 26 Mei 2014 - 14:36

    Yvonne De Haas:

    Els, leuk om zoveel complimenten hebt ontvang voor extra inspiratie. Verdiend.

  • 26 Mei 2014 - 15:45

    Anneke:

    Wat enig Els, dat het zo goed geslaagd is.
    Wij hebben aan je gedacht, zeker wat het weer betreft.
    Wat heerlijk als mensen je werk zo waarderen, daar mag je met recht trots op zijn.
    Dit geeft vertrouwen om vol spirit verder te gaan!!

  • 26 Mei 2014 - 15:58

    Marianne:

    Els.'t was voor mij ook een feestje om als trotse zus naast een "kunstenares" te staan!
    Alles was tot in de puntjes verzorgd,sfeervolle tenten met prachtige schilderwerken,die
    zo mooi door jou geëtaleerd en gedecoreerd waren.
    Chapeau!


  • 26 Mei 2014 - 16:05

    Marianne Floor:

    Wat ontzettend leuk dat er veel belangstelling is geweest voor je kunstwerken en dat je veel complimenten hebt gekregen. Dit moet zeker een kick geven om verder te gaan!

  • 26 Mei 2014 - 16:53

    Margreet Van Der Meij:

    Lieve creatieve Els,
    Het klopte allemaal, volgens mij. Goed weer, mooie locatie en dan ook nog prachtig schilderwerk!
    Gefeliciteerd hoor, je hebt het goed voor elkaar en kunt fijn nagenieten van alle reacties en lof!!

  • 26 Mei 2014 - 17:13

    Len:

    Je relaas lezend, weet ik helemaal zeker dat ze dit fantastisch gevonden zou hebben, Els , i.p.v handjes geven en maar zoet glimlachen....

  • 26 Mei 2014 - 19:11

    Irma Q:

    Leuk, die foto's. Ziet er heel uitnodigend uit. Well done!

  • 27 Mei 2014 - 13:46

    Eve En Kees:

    Het was inderdaad de moeite om te komen kijken! Het was ook een mooi zonnig weekend!
    Prachtig Els, gefeliciteerd
    groetjes Eve

  • 19 Juni 2014 - 15:25

    Ronanja:

    Wow, wat een kunstwerkjes weer. De complimenten absoluut verdiend Els.

  • 16 Maart 2015 - 13:12

    Bertie Rijers:

    Dag mevrouw Els de Haas,
    Wat schildert u prachtig op servies. Heeft u wellicht een website? Ik ben niet zo mobiel meer, maar via internet kan ik toch nog aardig bij blijven.
    Groet, Bertie Rijers

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Els

Geboren in Leiden. Begonnen met reisverslagen toen wij in 2008 naar Beijing gingen. Daarna enthousiast doorgegaan toen we naar Belgë verhuisden.

Actief sinds 29 Mei 2008
Verslag gelezen: 545
Totaal aantal bezoekers 323144

Voorgaande reizen:

01 Januari 1970 - 19 Februari 2021

Toverhazelaars

14 Juli 2016 - 14 Juli 2016

manege

01 Augustus 2013 - 01 Augustus 2013

België.

03 Augustus 2012 - 03 Augustus 2012

België

30 Mei 2008 - 30 Juli 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: