Van winter naar lente. - Reisverslag uit Kalmthout, België van Els Haas - Boogmans - WaarBenJij.nu Van winter naar lente. - Reisverslag uit Kalmthout, België van Els Haas - Boogmans - WaarBenJij.nu

Van winter naar lente.

Blijf op de hoogte en volg Els

27 Januari 2013 | België, Kalmthout

Van een witte wereld naar een groene lentedag.

Gisteren waagde niemand zich hier op de besneeuwde wegen en
wie niet naar buiten hoefde, bleef binnen bij de open haard.
Wij werden getracteerd op een hele dag sneeuw en dus een schitterende witte wereld.
Alles onder een nieuwe laag verse sneeuw............een plaatje!

Je slaapt een nacht en de volgende dag is de wereld GROEN!

Amai! Droom ik? Alles is letterlijk als sneeuw voor de zon verdwenen.
Wat is er vannacht gebeurd?
De natuur lijkt een loopje met ons te nemen.
Er breekt zelfs een ieniemienie zonnetje door.

Onze Ciske is helemaal blij.
Hij was de afgelopen week een beetje in de war. Waar is het gras waar ik altijd mijn behoefte doe? En mijn pootjes doen zo'n
pijn van al die pekel.
Op deze dooidag trek ik mijn laarzen aan, pak mijn hark, hoor de vogels fluiten en zie waarachtig de eerste knoppen ................
De toverhazelaars staan uitbundig te bloeien en de Helleborussen stelen de show met hun schitterende witte bloemen.
YOEPIE! HET IS LENTE!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: België, Kalmthout

België

Kalmthout!

Recente Reisverslagen:

07 Juni 2021

Feest

31 December 2018

Het doek sluit voor 2018.

28 Juli 2013

Sloeptochtje en noodweer.

28 Juli 2013

Sloeptochtje en noodweer.

03 Juli 2013

Van hofje naar steeg
Els

Geboren in Leiden. Begonnen met reisverslagen toen wij in 2008 naar Beijing gingen. Daarna enthousiast doorgegaan toen we naar Belgë verhuisden.

Actief sinds 29 Mei 2008
Verslag gelezen: 288
Totaal aantal bezoekers 320759

Voorgaande reizen:

01 Januari 1970 - 19 Februari 2021

Toverhazelaars

14 Juli 2016 - 14 Juli 2016

manege

01 Augustus 2013 - 01 Augustus 2013

België.

03 Augustus 2012 - 03 Augustus 2012

België

30 Mei 2008 - 30 Juli 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: