Joepie! - Reisverslag uit Peking, China van Els Haas - Boogmans - WaarBenJij.nu Joepie! - Reisverslag uit Peking, China van Els Haas - Boogmans - WaarBenJij.nu

Joepie!

Blijf op de hoogte en volg Els

12 Oktober 2012 | China, Peking

Vanmorgenvroeg is Teresinha na een zeer enerverende reis vanuit Hong Kong op Schiphol aangekomen.
Vanaf de Perhentians eilanden nam ze de boot naar het vaste land, toen de nachtbus naar Kuala Lumpur. Vandaar naar het vliegveld om het vliegtuig naar Hong Kong te nemen. Tot slot de lange vlucht van Hong Kong naar Amsterdam en naar ik begreep onderweg de nodige hobbels en bobbels w.b. bagage en tickets.
Eigenlijk had zij met haar retourticket vanuit Sydney via Hong Kong moeten vliegen, maar dan had zij eerst naar Hong Kong moeten reizen, dan de urenlange trip naar Sydney en meteen weer van Sydney naar Hong Kong terug en dan door naar Amsterdam. Te gek voor woorden.
Na veel gebel en -tig mailtjes naar Cathy Pacific + de nodige omboekingskosten, is het haar toch gelukt om het stuk Hong Kong-Sydney/ Sydney-Hong Kong te laten schieten en vanuit Hong Kong naar Amsterdam te vliegen.
Zij wilde het liefst zo snel mogelijk haar vrienden en vriendinnen, die zij de afgelopen tijd zo ontzettend gemist heeft, weer zien en knuffelen.
Wat een big surprise als je dan vanuit de tropen op een kille en regenachtig Schiphol opgewacht wordt door je aller, allerbeste vrienden. Kippenvel! Zo lief om als verrassing in alle vroegte naar Schiphol te rijden en Teresinha te verwelkomen.
Vanavond komen nog meer vrienden naar de kroeg waar zij vorig jaar haar afscheidsborrel heeft gegeven. Wat zal ze genieten!
Lieverd, wij zijn ontzettend blij dat je weer terug bent, hebben je vrolijke stem weer gehoord en verheugen ons om je weer te omarmen.

Maar, Teresinha, wat heb jij toch met het getal 12??

Even terug naar verleden jaar...............
Op 12 dec. vorig jaar kwam jij aan in Sydney.
Vandaag 12 okt. 2012 land jij weer op Schiphol.
Op 12-12 ben jij geboren.
Op 12 januari 1988 kregen wij te horen dat er een mooi meisje op ons wachtte.
Op 12 mei 1988 werd jij onze dochter!

Geniet van het warm weerzien van al jouw lieve vrienden.